مدیر عامل بنیاد ۱۵خرداد:

بیش از ۴هزار دانشجو از خوابگاههای بنیاد ۱۵خرداد استفاده می‌کنند 

مدیر عامل بنیاد ۱۵خرداد گفت: بیش از ۴هزار دانشجو از خوابگاههای ساخته توسط این بنیاد استفاده میکنند.

علیزادگان در آیین افتتاحیه خوابگاه دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت:از اواسط دهه۹۰ساخت خوابگاههای دانشجویی شروع شده است به همین منظور ۱۵خوابگاه دانشجویی را در دستور کار قرار دادیم و امروز یازدهمین خوابگاه دانشجویی را را در تربت‌ حیدریه افتتاح کردیم. 

او افزود: ۵خوابگاه دانشجویی تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد ارزش این خوابگاه ها هزار میلیارد تومان می‌باشد از منابع بنیاد ۱۵خراد هزینه شده است

علیزادگان ادامه داد: مساحت زیربنایی این خوابگاه ها ۷۷هزار مترمربع است که ظرفیت پذیرش بیش از ۴هزار دانشجو را دارا می‌باشد 

مدیر عامل بنیاد ۱۵خرداد اظهار کرد: هم‌چنین ۲۰۲۸مدرسه در سراسر کشور و بیش از هزار خانه بهداشت و مرکز درمانی توسط این بنیاد تاکنون ساخته‌ شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه نیز گفت: خوابگاه دانشجویی شهید سردار سلیمانی به همت بنیاد ۱۵ خرداد با ظرفیت ۲۱۶ تخت و اعتباری بالغ بر ۵۵۲ میلیارد ریال در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

حسین ابراهیمی ‌پور افزود: کلنگ احداث خوابگاه دانشجویی شهید سردار سلیمانی بنیاد ۱۵ خرداد با زیربنای ۴۶۰۰ متر مربع در سال ۱۳۹۶ به زمین زده شد و صبح امروز به بهره‌برداری رسید.

او افزود: این خوابگاه یازدهمین خوابگاه دانشجویی دخترانه بنیاد ۱۵ خرداد در دانشگاه‌های کشور است که شامل سالن مطالعه، سالن بدنسازی، سایت اینترنت، امکانات رفاهی و... می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.